lauantai 8. huhtikuuta 2017

Viikko 2

Viikolla kaksi en ole tehnyt oikeastaan mitään muuta, kun käynyt töissä ja nukkunut. Minulla oli alkuviikosta flunssaa, mutta nyt olen jo lähes terve onneksi. Koulussa meillä oli perjantaina urheilupäivä. Siellä leikimme erilaisia viestejä ja hännän ryöstöä. Meidän kanssa oli myös toinen junior 2 luokka, joten lapsia ja vauhtia riitti! Perjantaina koulussa alkoi pääsiäisloma, joten  myös minä olen siis ensi viikon lomalla ja pääsen viettämään turistiviikkoa.


Perjantaina vietimme myös saksalaisten läksiäsiä, sillä he lähtivät lauantain takaisin kotiin. Ilmeisesti myös toinen ranskalainen on muuttanut pois, joten nyt tällä hetkellä meitä asuu vain kaksi täällä. 

1 kommentti:

  1. Laittelempa viestiä nyt tätä kautta. Mie oon tulossa Maltalle ens tiistaina, eli 18.pv. Olgan mukaan mulla ei oo töitä vielä sillon, joten ois kiva nähä kanssa KSAOlaisia ja päästä fiilikseen. Lisäisitkö mut facekaveriks? Voitais viestitetellä sitä kautta.

    VastaaPoista